Geiger Bianka vagyok, gasztro- és design-fókuszú menedzser, tervező és teoretikus.

Ez így nagyon jól hangzik, de felmerülhet a kérdés: “Hogy micsoda?”

Az, akinek a kedvenc szava a “stratégia” és a “koncepció”. Szereti az Excel-táblákat, de a kézzel való alkotást is, az ideje legnagyobb részét pedig a Google Drive-ban, a “terepen” vagy a konyhában tölti. Amikor valaki felveszi velem a kapcsolatot, mert segítségre van szüksége egy projekt vagy márka részére, azt szoktam mondani, hogy olyan vagyok, mint a piskótában a tojás – összekötöm az alkotóelemeket, hogy mire kisül valami, az kerek egész legyen.

A munkám lényege, hogy meghallgatom az ötleted, megoldási javaslatokat dolgozok ki és összekapcsollak másokkal, akik segíthetnek abban, hogy az elképzelésedből valóság legyen. Ezalatt gondolkodunk, terveket szövünk, dolgozunk, értékelünk, újratervezünk. Időnként okulunk, bosszankodunk, máskor örülünk és büszkék vagyunk. Ez rólad szól, én csak kísérlek – az én munkám sikermutatója az, ha kívülről láthatatlan vagyok. Akkor rendben mennek a dolgok.

Úgy gondolom, a sikeres márkaépítés lényege, hogy önazonos, egyedi és főleg szerethető brandet/terméket teremtsünk. Akár marketing-stratégiáról, akár kollaborációk indításáról, akár konkrét termékfejlesztésről van szó, igyekszem segíteni abban, hogy ne torpanj meg. Valószínűleg nem tudom majd a választ minden kérdésedre, de talán együtt megtaláljuk.

Korábban a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) design- és művészetelmélet BA, majd design- és művészetmenedzsment MA szakán szereztem diplomát. Büszke vagyok rá, hogy azóta oktatóként és alumni mentorként segítem a mostani hallgatókat, emellett a Budapesti Műszaki Egyetemen is tanítottam. A design megannyi területét érintettem már (külön fókusszal a food design-ra), miközben változatos projektek és márkák mellett teszem le a voksom. Jelenleg igyekszem ötvözni a menedzserek gyakorlatias lendületét a teoretikusok értelmező kíváncsiságával és a tervezők kreativitásával.

És a plusz: (copy)writing. Nagy mértékben segíti az a tapasztalat, amit a HYPEANDHYPER magazin szerzőjeként, valamint a Havas Budapest reklámügynökség szövegírójaként szereztem az elmúlt 7 évben.